ORBIS SCHOLAE
Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 0 No 1 (2006)
Orbis scholae – res proposita
Eliška Walterová
Charakteristika Centra základního výzkumu školního vzdělávání
David Greger, Tomáš Janík, Jiří Kotásek, Josef Maňák, Eliška Walterová
Transformace vzdělávacích systémů zemí visegradské skupiny: srovnávací analýza
Eliška Walterová, Tomáš Janík
Analýza školního vzdělávání ve vybraných zemích EU
David Greger, Andrea Gröschlová, Věra Ježková
Spravedlivost českého školského systému v mezinárodním srovnání
David Greger
Vzdělávací potřeby pro 21. století
Eliška Walterová, Karel Černý
Potenciál změny v realitě školy: Strategie případové studie
Eliška Walterová, Karel Starý
Model tvorby kurikula všeobecného vzdělávání
Josef Maňák, Tomáš Janík
Zkoumání procesů vyučování a učení prostřednictvím videostudie
Tomáš Janík, Petr Najvar
Jiří Kotásek stále mezi námi
Eliška Walterová
Charakteristika pracovišť sdružených v projektu Centra
Eliška Walterová
Description of the “Research Centre on Schooling” Basic Research Centre
David Greger, Tomáš Janík, Jiří Kotásek, Josef Maňák, Eliška Walterová
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177