ORBIS SCHOLAE
Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 18 No 3 (2024)
-
Critical Challenges for Curriculum Futures: Democracy and Education
Thomas Delahunty, Majella Dempsey -
Citizenship Education Curriculum Making for Troubled Times
Thomas Delahunty, Majella Dempsey, Daniel Alvunger, Disa Bergnehr, Saba Hussain, Karl Kitching, Stavroula Kontovourki, Nienke Nieveen, Stavroula Philippou, Esther Ventura-Medina, Dominik Dvořák -
Gender in the Curriculum: Analysis of National Curricular Documents of Czechia, Estonia, Ireland, and Sweden
Anna Donovalová -
Speech at conference Next Steps for Curriculum Reform and Implementation in Wales, 26 April 2024
Lucy Crehan -
European Educational Research Association Season School on Curriculum and Annual Conferences in 2024
Dominik Dvořák, Kamil Cinkraut, Anna Donovalová, Revaz Tabatadze
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177