ORBIS SCHOLAE
Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
-
Letní škola Evropské asociace pedagogického výzkumu 2022
Kristýna Šejnohová, Hana Urbanová -
Dítě, nebo tradice? Plánování vzdělávacího obsahu v předškolním vzdělávání
Eva Koželuhová, Barbora Loudová Stralczynská, Zora Syslová -
School Attendance Problems in Scotland and Spain: Variations in Recording, Reporting, and Using Data
Mariola Giménez-Miralles, Carolina Gonzálvez, Markus Klein, Edward Sosu -
Recording, Reporting and Utilising School Absenteeism Data in Finland: Work in Progress
Iines Palmu, Tuomo Virtanen, Eeva-Liisa Markkanen, Johanna Sergejeff -
Recording and Reporting School Attendance and Absence: International Comparative Views on Attendance Statistics in Sweden, Germany, England, and Japan
Susanne Kreitz-Sandberg, Åsa Backlund, Ulf Fredriksson, Joakim Isaksson, Maria Rasmusson, Malin Gren Landell -
Review on Chinese and International Research About Transition to School
Shujing Cui -
Povolání učitel – ceněné, ale nedoceněné: Změny profese začínajících učitelů v České republice
Vítězslav Lounek, Jan Kohoutek, Marián Sekerák -
Searching for Consistency in Attendance Data Recording, Reporting, and Utilization in the USA
Patricia A. Graczyk, Carolyn Gentle-Genitty, Amber Humm Patnode, Sara E. Moulton -
Odchody učitelů z profese: Přehledová studie
Yvona Kostelecká, Eva Valášková Vincejová -
What Does School Attendance Mean in Japanese Compulsory Education Schools? Analysing the National Annual Report
Naoki Maeda
230 x 157 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177