ORBIS SCHOLAE
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
-
Vliv akademického optimismu na výsledky žáků středních škol
Jana Straková, Jaroslava Simonová, Petr Soukup -
Kulturní kapitál a maturitní zkouška: analýza školních seznamů literárních děl
Ondřej Špaček -
If It Were Not Exceptional, We Wouldn’t Have Chosen It: Institutional Habitus of Two Nursery Schools
Lucie Jarkovská -
Mýty o prosociálnosti, výchove charakteru a etickej výchove
Martin Brestovanský -
Vývoj globálneho diskurzu vzdelávacej politiky a nové sociálne funkcie predškolského vzdelávania
Ondrej Kaščák -
Editorial
Vít Šťastný, Magda Nutsa Kobakhidze -
Gender- and SES-Specific Disparities in Shadow Education: Compensation for Boys, Status Upgrade for Girls? Evidence From the German LifE Study
Steve R. Entrich, Wolfgang Lauterbach -
A Place Between School and Home: Exploring the Place of Shadow Education in Students’ Academic Lives in the Netherlands
Daury Jansen, Louise Elffers, Monique L. L. Volman -
Private Tutoring in English Through the Eyes of Its Recipients
Monika Černá -
Shadow Education in Uzbekistan: Teachers’ Perceptions of Private Tutoring in the Context of Academic Lyceums
Sherzod Khaydarov
230 x 157 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177