Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 0 No 1 (2006), 111–126
Zkoumání procesů vyučování a učení prostřednictvím videostudie
Tomáš Janík, Petr Najvar
DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2018.139
zveřejněno: 22. 02. 2018
Abstract
The study defines approaches towards the partial aim No. 7 of the project LC06046 Centre for basic research on schooling. The authors describe wider methodological context of the partial project by analysing existing approaches to research of teaching and learning. They also emphasise the specific contribution of the TIMSS video study and IPN video study. Individual steps towards developing teaching and learning research methodology (CPV video study methodology) are defined.
klíčová slova: categorical system, learning, subject matter, video study, teaching, instruction
Zkoumání procesů vyučování a učení prostřednictvím videostudie is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177