ORBIS SCHOLAE
Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 11 No 3 (2017)
Editorial
Eva Vetter, Karolína Pešková, Miroslav Janík
“Es waren die Stengel urr aufgewachsen.” Language/s in Education – Going Back and Moving Forward
Eva Vetter, Duygu Durmus
Avoidance Strategies as a Result of Linguistic Overload in Biology Class
Bernhard Müllner, Martin Scheuch
Colloquial and Academic Language in Interaction: Students’ Linguistic Strategies During a Collaborative Task in History Class
Edna Imamović-Topčić, Denis Weger
Student’s Use of English in German Lessons
Miroslav Janík
Specific Effects of Language Transfer Promoting Teaching and Insights Into the Implementation in EFL-Teaching
Kerstin Göbel, Svenja Vieluf
Multilingualism as a Chance – A Set of Conferences About the Promotion of Multilingualism
Alice Brychová
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177