ORBIS SCHOLAE
Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 16 No 1 (2022)
								Editorial
								
Dominik Dvořák
							
								Genetický konštruktivizmus vo svetle inštrumentálneho realizmu
								
Ladislav Kvasz
							
								Studentsʼ Willingness to Communicate in English: Czech Adaptation of Willingness to Communicate Inside the Classroom Scale
								
Jaroslava Jelínková, Vlastimil Chytrý, Petr Gregor, Anthony Laue
							
								Síťování škol: Případová studie Anglie
								
Daniel Pražák, Dominik Dvořák
							
		157 x 230 mm
		vychází: 3 x ročně
		cena tištěného čísla: 150 Kč
		ISSN: 1802-4637
		E-ISSN: 2336-3177
	
