Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 2 No 3 (2008), 107–130
Design-based research při hledání cest dalšího vzdělávání učitelů
[Design-based research in the searching ways of continuing professional development of teachers]
Martin Chvál, Dominik Dvořák, Karel Starý, Karolina Marková
DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2018.259
zveřejněno: 23. 02. 2018
Abstract
There is a broad consensus about the existence of a gap between educational research and practice. The design-based research approach was used as tool to improve our understanding of this barrier and diminish it. We have designed and tested model of teachers’ continuing professional development during a two year partnership between School of Education of Charles University Prague and 12 elementary schools in Prague.
klíčová slova: teachers’ professional development, design research, design-based research, adult learning
Design-based research při hledání cest dalšího vzdělávání učitelů is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177