ORBIS SCHOLAE
ORBIS SCHOLAE

Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.

Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.

Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.

ORBIS SCHOLAE, Vol 2 No 3 (2008), 107–130

Design-based research při hledání cest dalšího vzdělávání učitelů

[Design-based research in the searching ways of continuing professional development of teachers]

Martin Chvál, Dominik Dvořák, Karel Starý, Karolina Marková

DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2018.259
zveřejněno: 23. 02. 2018

Abstract

There is a broad consensus about the existence of a gap between educational research and practice. The design-based research approach was used as tool to improve our understanding of this barrier and diminish it. We have designed and tested model of teachers’ continuing professional development during a two year partnership between School of Education of Charles University Prague and 12 elementary schools in Prague.

klíčová slova: teachers’ professional development, design research, design-based research, adult learning

Creative Commons License
Design-based research při hledání cest dalšího vzdělávání učitelů is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177

Ke stažení