ORBIS SCHOLAE
Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 2 No 3 (2008)
Editorial
Karel Starý, Petr Urbánek
Škola na cestě k učící se organizaci
Milan Pol
Determinanty vývoje české základní školy jako učící se organizace
Michaela Prášilová, Jana Vašťatková
Řízení školy a vytváření učící se organizace
Lenka Slavíková
Autoevaluace škol v reflexi poskytované odborné podpory
Martin Chvál, Karel Starý
Dva přístupy k externí evaluaci odborných škol
Stanislav Michek
Klima učitelských sborů v případové studii základní školy
Petr Urbánek
Design-based research při hledání cest dalšího vzdělávání učitelů
Martin Chvál, Dominik Dvořák, Karel Starý, Karolina Marková
Model individuální pomoci učiteli v dalším vzdělávání – role garanta školy v projektu INOSKOP
Jiřina Novotná
Cesta zvyšování kvality vyučování – stanou se učitelé výzkumníky ve svých třídách?
Alena Seberová
M. Pol: Škola v proměnách
Eliška Walterová
R. Švaříček, K. Šeďová a kol.: Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách
Dominik Dvořák
Odešla docentka Lenka Slavíková
Eliška Walterová
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177