ORBIS SCHOLAE
Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 2 No 1 (2008)
Editorial
Petr Najvar, Tomáš Janík
Videostudie ve výzkumu vyučování a učení
Tomáš Janík, Petr Najvar
Pohledy na výuku fyziky na 2. stupni základní školy: souhrnné výsledky CPV videostudie fyziky
Tomáš Janík, Marcela Janíková, Petr Najvar, Veronika Najvarová
Pohledy na výuku zeměpisu na 2. stupni základní školy: souhrnné výsledky CPV videostudie zeměpisu
Dana Hübelová, Tomáš Janík, Petr Najvar
CPV videostudie anglického jazyka: sběr dat a zamýšlené analýzy
Petr Najvar, Veronika Najvarová, Vendula Soběslavská, Simona Šebestová, Kateřina Vlčková, Jana Zerzová
CPV videostudie tělesné výchovy: sběr dat a zamýšlené analýzy
Marcela Janíková, Tomáš Janík, Vladislav Mužík, Václav Kundera
Pohledy na výuku fyziky v Německu: souhrnné výsledky videostudie IPN
Tina Seidel, Manfred Prenzel, Rolf Rimmele, Inger Marie Dalehefte, Constanze Herweg, Mareike Kobarg, Katharina Schwindt
Jak zkoumat ICT v každodenní práci učitele aneb videostudie jako kvalitativní metoda
Jiří Zounek, Klára Šeďová
Centrum základního výzkumu školního vzdělávání: zpráva o řešení projektu LC 06046 za rok 2007
Eliška Walterová
Zpráva z konference European Survey Research Association 2007 v Praze
Kateřina Vlčková
Spitzer, M. Geist im Netz
Josef Maňák
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177