ORBIS SCHOLAE
Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 1 No 3 (2007)
Učitel v reflexi změn školního vzdělávání a vzdělávací politiky
Jaroslava Vašutová
Andragogický pohľad na vzdelávanie a učenie sa učiteľov
Beata Kosová
Profesní standard a jeho role ve zkvalitňování učitelské profese
Květa Suchánková
Kríza učiteľskej profesie a jej koncepčné a legislatívne riešenie na Slovensku
Miroslav Valica, Ivan Pavlov
Budoucnost školy v percepci školského managementu
Karel Černý
Projekt PEDPSY: Příspěvek k nové kvalitě učitelského vzdělávání
Jaroslava Vašutová
Učící se škola – Projekt INOSKOP
Karel Starý
CLIL - Projekt pro učitele nejazykových předmětů
Dana Hánková
Profese učitele v kontextu vznikajícího evropského rámce kvalifikací
Richard Veleta
J. Vašutová: Být učitelem. Co by měl učitel vědět o své profesi (2. přepracované vydání)
Petr Urbánek
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177