ORBIS SCHOLAE
Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 1 No 3 (2007)
								Učitel v reflexi změn školního vzdělávání a vzdělávací politiky
								
Jaroslava Vašutová
							
								Andragogický pohľad na vzdelávanie a učenie sa učiteľov
								
Beata Kosová
							
								Profesní standard a jeho role ve zkvalitňování učitelské profese
								
Květa Suchánková
							
								Kríza učiteľskej profesie a jej koncepčné a legislatívne riešenie na Slovensku
								
Miroslav Valica, Ivan Pavlov
							
								Budoucnost školy v percepci školského managementu
								
Karel Černý
							
								Projekt PEDPSY: Příspěvek k nové kvalitě učitelského vzdělávání
								
Jaroslava Vašutová
							
								Učící se škola – Projekt INOSKOP
								
Karel Starý
							
								CLIL - Projekt pro učitele nejazykových předmětů
								
Dana Hánková
							
								Profese učitele v kontextu vznikajícího evropského rámce kvalifikací
								
Richard Veleta
							
								J. Vašutová: Být učitelem. Co by měl učitel vědět o své profesi (2. přepracované vydání)
								
Petr Urbánek
							
		157 x 230 mm
		vychází: 3 x ročně
		cena tištěného čísla: 150 Kč
		ISSN: 1802-4637
		E-ISSN: 2336-3177
	
