Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 14 No 2 (2020), 105–107
Bray, M., Kobakhidze, M. N., Kwo, O. Shadow Education in Myanmar: Private Supplementary Tutoring and its Policy Implications
[Bray, M., Kobakhidze, M. N., Kwo, O. Shadow Education in Myanmar: Private Supplementary Tutoring and its Policy Implications]
Shalini Bhorkar
DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2020.18
zveřejněno: 01. 12. 2020
Abstract
Book review: Bray, M., Kobakhidze, M. N., & Kwo, O. Shadow Education in Myanmar: Private Supplementary Tutoring and its Policy Implications. Hong Kong: Comparative Education Research Centre, The University of Hong Kong, and UNESCO, 2020, 134 pp.
Bray, M., Kobakhidze, M. N., Kwo, O. Shadow Education in Myanmar: Private Supplementary Tutoring and its Policy Implications is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177