ORBIS SCHOLAE
Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 14 No 2 (2020)
Editorial
Vít Šťastný, Magda Nutsa Kobakhidze
Gender- and SES-Specific Disparities in Shadow Education: Compensation for Boys, Status Upgrade for Girls? Evidence From the German LifE Study
Steve R. Entrich, Wolfgang Lauterbach
A Place Between School and Home: Exploring the Place of Shadow Education in Students’ Academic Lives in the Netherlands
Daury Jansen, Louise Elffers, Monique L. L. Volman
Private Tutoring in English Through the Eyes of Its Recipients
Monika Černá
Shadow Education in Uzbekistan: Teachers’ Perceptions of Private Tutoring in the Context of Academic Lyceums
Sherzod Khaydarov
Bray, M., Kobakhidze, M. N., Kwo, O. Shadow Education in Myanmar: Private Supplementary Tutoring and its Policy Implications
Shalini Bhorkar
Kim, Y. C., Jung, J.-H. Shadow Education as Worldwide Curriculum Studies [Curriculum Studies Worldwide series]
Gabriela Novotná
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177