Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 9 No 3 (2015), 149–156
Evropská konference pedagogického výzkumu 2015 Budapešť, 7.−11. září 2015
[European Conference on Educational Research Budapest, 7−11 September 2015]
Dominik Dvořák, Jan Vyhnálek
DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2018.13
zveřejněno: 01. 02. 2018
Abstract
Každoroční konference Evropské asociace pedagogického výzkumu bývají českými účastníky hojně navštíveny, a tak není divu, že mají ohlas i v našich odborných médiích (Lojdová, 2015). Při programu strukturovaném již více než třiceti tematickými sítěmi (a tedy paralelními sekcemi) si různí účastníci odnášejí poměrně odlišné zkušenosti, a proto se mohou jejich zprávy zajímavě doplňovat. Následující zpráva se tedy zaměřuje na dílčí kamínky z nepřehledné šířky prezentovaných témat: postsocialistická tranzice, reforma kurikula i struktury vzdělávacího systému nebo inkluzivní vzdělávání.
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177