Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 9 No 3 (2015), 145–147
Integrativní přístup v primárním vzdělávání Liberec, 17.−18. 6. 2015
[An Integrative Approach in Primary Education Liberec, 17−18 June 2015]
Pavlína Nešněrová, Vendula Homoky, Marie Opálková
DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2018.12
zveřejněno: 01. 02. 2018
Abstract
Ve dnech 17. a 18. června 2015 se při příležitosti 25. výročí oslav Fakulty přírodovědně-humanitní a pedagogické Technické univerzity v Liberci konala mezinárodní konference s názvem Integrativní přístup v primárním vzdělávání. Jejím záměrem bylo vzájemné setkání akademických pracovníků, doktorandů a studentů pedagogických fakult a diskuse o integrativních přístupech v rámci primárního vzdělávání.
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177