Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 8 No 3 (2014), 162–165
European Conference of Educational Research 2014, Emerging Researchers’ Conference: The Past, Present and Future of Educational Research in Europe Porto, 1.−2. 9. 2014
Veronika Laufková, Vít Šťastný, Monika Boušková
DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2018.32
zveřejněno: 02. 02. 2018
reference (3)
1. Leithwood, K. (2004). Program and politics: The local uses of international tests. Curriculum Inquiry, 34(3), 363−378. CrossRef
2. Mareš, J. (2013). Neviditelná skupina aneb Co s postdoktorandy? Pedagogická orientace, 23(1), 5−26.
3. Novotná, K., & Krabsová, V. (2013). Formativní hodnocení: případová studie. Pedagogika, 63(3), 355−371.
European Conference of Educational Research 2014, Emerging Researchers’ Conference: The Past, Present and Future of Educational Research in Europe Porto, 1.−2. 9. 2014 is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177