ORBIS SCHOLAE
ORBIS SCHOLAE

Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.

Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.

Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.

ORBIS SCHOLAE, Vol 2 No 3 (2008), 87–106

Klima učitelských sborů v případové studii základní školy

[Teaching staff climate in the case study of the basic school]

Petr Urbánek

DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2018.257
zveřejněno: 23. 02. 2018

Abstract

The text aims to utilite the teacher start climate investigation within the realized pilot case study. The results are not roughly statistically evaluated, but they are analyse (cluster analysis) into individual profi le of climate component perception by each teacher. The evaluation is facused on similarity of the profi les and projection through the headmaster´s estimate.

klíčová slova: case study, multi-case study, school culture, school changes, teacher and staff, social climate of school, teacher´s staff climate, cluster analysis, individual profile of climate preception by teacher

Creative Commons License
Klima učitelských sborů v případové studii základní školy is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177

Ke stažení