Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 2 No 3 (2008), 23–36
Determinanty vývoje české základní školy jako učící se organizace
[Determinants in developments of the Czech basic school as a learning organization]
Michaela Prášilová, Jana Vašťatková
DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2018.249
zveřejněno: 23. 02. 2018
Abstract
On the basis of available empirical data and theoretical fundament the article focuses on characterisation of the development of working with feedback at Czech basic schools since 1990. It compares existing development with the concept of a school as a learning organisation. Particular issues determining the use of feedback at Czech basic schools are also under discussion.
klíčová slova: feedback, learning from experience, learning from practise, learning organisation, management of basic school, control, school environment
Determinanty vývoje české základní školy jako učící se organizace is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177