ORBIS SCHOLAE
ORBIS SCHOLAE

Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.

Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.

Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.

ORBIS SCHOLAE, Vol 2 No 3 (2008), 7–22

Škola na cestě k učící se organizaci

[School toward learning organization]

Milan Pol

DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2018.247
zveřejněno: 23. 02. 2018

Abstract

This contribution is aimed at organizational learning and its application in schools. The characteristics, main preconditions, and forms of organizational learning are summarized, commenting on the concept of the learning organization and the conditions for its application in schools. Also examined is the question of organizational learning and school development, the relation between organizational learning and school culture, and some implications for the research and the educational policy.

klíčová slova: organizational learning, learning organization, school, school development, school culture

Creative Commons License
Škola na cestě k učící se organizaci is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177

Ke stažení