ORBIS SCHOLAE
ORBIS SCHOLAE

Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.

Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.

Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.

ORBIS SCHOLAE, Vol 1 No 3 (2007), 43–67

Budoucnost školy v percepci školského managementu

Karel Černý

DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2018.190
zveřejněno: 23. 02. 2018

Abstract

The study focuses on school manager’s perception of the future of schooling. The evidence is based on a social survey which was partly inspired by domestic as well as international surveies (like testing OECD scenarios, Leonie Delphi survey). The study particularly deals with this items: perception of the school for the future, key actors and key problems, evaluation of social trends with impact on school and education and educational policy strategie.

klíčová slova: future, school, education, school management, social survey, scenarios, trends

157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177

Ke stažení