Od roku 2021 časopis nevychází. Posledním vydaným číslem časopisu bylo číslo 2/2020.
Psychologie pro praxi chce navázat na cennou tradici předchozího odborného časopisu Psychologie v ekonomické praxi s tím, že nabízí prostor pro publikování původních příspěvků z psychologie i příbuzných disciplín. Preferovány jsou tyto základní obory: psychologie pedagogická a školní, psychologie práce a organizace, psychologie sociální a vývojová, psychologie zdraví a klinická psychologie. Vítány jsou příspěvky, které se zabývají studiem psychologických témat v rámci různých aplikovaných oblastí či napříč kulturami.
PSYCHOLOGIE PRO PRAXI, Vol 49 No 1 (2014), 123–129
Školní psycholog: Jaký má význam pro školu? Kazuistiky z praxe
[School Psychologist: What Importance Does he/she Have for School? Case Studies from Practice]
Lucie Hubertová
zveřejněno: 17. 02. 2015
Abstract
After the year of 1990 the first school psychologists started to work at schools. Nevertheless only a few elementary and secondary schools provide services of a school psychologist. The article is focused on rather new profession of a school psychologist in the Czech Republic. It deals mainly with the description of work tasks. An asset of a school psychologist for the school is demonstrated on cases from the author’s practice. Professional support for school psychologists, especially professional long-life education is a necessary precondition for providing high-quality psychological services at schools.
klíčová slova: school psychology; school psychologist; education
Školní psycholog: Jaký má význam pro školu? Kazuistiky z praxe is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
157 x 230 mm
vychází: 2 x ročně
cena tištěného čísla: 80 Kč
ISSN: 1803-8670
E-ISSN: 2336-6486