Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 8 No 3 (2014), 166–170
European Conference of Educational Research 2014 Past, Present and Future of Educational Research Porto, 2.−5. 9. 2014
Dominik Dvořák, Michaela Dvořáková
DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2018.33
zveřejněno: 02. 02. 2018
reference (6)
1. Mitter, W. (1993). Výchova, demokracie a rozvoj v období revolučních změn. Pedagogika, 43(1), 3−8.
2. Mitter, W. (2001). Education for democratic citizenship in Central and Eastern Europe in the mirror of globalization and transformation. In L. Limage (Ed.), Democratizing education and educating democratic citizen: International and historical perspectives (s. 141−165).
3. New York, London: Routledge Falmer.
4. Mitter, W. (2003). A decade of transformation: Educational policies in Central and Eastern Europe. International Review of Education, 49(1−2), 75−96. CrossRef
5. Mitter, W. (2007). Education in Europe. The way ahead. In W. Hörner, H. Döbert, B. von Kopp & W. Mitter (Eds.), The Education Systems in Europe (s. 135−148). Dordrecht: Springer. CrossRef
6. Mitter, W. (2010). Between retrospect and expectation: trends and dimensions of education in East Central Europe. Orbis scholae, 4(2), 41−60.
European Conference of Educational Research 2014 Past, Present and Future of Educational Research Porto, 2.−5. 9. 2014 is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177