ORBIS SCHOLAE
ORBIS SCHOLAE

Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.

Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.

Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.

ORBIS SCHOLAE, Vol 8 No 3 (2014), 171–176

XXVI. mezinárodní kongres CESE Freiburg/Breisgau, Německo, 10.−13. 6. 2014

[XXVI. International Congress CESE (The Comparative Education Society in Europe): Governing Educational Spaces, Freiburg/Breisgau, Germany, 10.−13. 6. 2014]

Dominik Dvořák, Vít Šťastný

DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2018.34
zveřejněno: 02. 02. 2018

reference (6)

1. Ball, S. J., Maguire, M., Braun, A., & Hoskins, K. (2011). Policy actors: doing policy work in schools. Discourse: Studies in the Cultural Politics of Education, 32(4), 625−639. CrossRef

2. Ball, S. J., Maguire, M., Braun, A., & Hoskins, K. (2011). Policy subjects and policy actors in schools: some necessary but insufficient analyses. Discourse: Studies in the Cultural Politics of Education, 32(4), 611−624. CrossRef

3. Cowen, R. (2014). Comparative Education: stones, silences, and siren songs. Comparative Education, 50(1) 3−14. CrossRef

4. Pol, M. (2007). Škola vedená, řízená a spravovaná. Pedagogika, 57(2), 213−225.

5. Štech, S. (2011). PISA − nástroj vzdělávací politiky nebo výzkumná metoda? Orbis scholae, 5(1), 123−133.

6. Veselý, A. (2013). Vzdělávací politika: rozdílná vymezení, předpoklady a implikace. Pedagogická orientace, 23(3), 279−297. CrossRef

Creative Commons License
XXVI. mezinárodní kongres CESE Freiburg/Breisgau, Německo, 10.−13. 6. 2014 is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177

Ke stažení