Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 7 No 1 (2013), 137–140
O pedagogice a „pedagozích“
[A Remark on the the Article “Educational Science and Educational Scientists”]
Dominik Dvořák
DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2018.39
zveřejněno: 05. 02. 2018
reference (5)
1. Dvořák, D. (2007). Nezávislé náboženské vzdělávání za "normalizace". Soudobé dějiny, 14 (2−3), 449−470.
2. Holubář, Z., Jiránek, F., Kopecký, J., Kotásek, J., Kyrášek, J., Opravilová, E., Palouš, R., Pařízek, V., Singule, F., Souček, J., Sychrová, H., & Vyskočilová, E. (1968). Pedagogika a "pedagogové". Literární listy, 1(10), 4. Dostupné z http://archiv.ucl.cas.cz/index.php?path=LitL/1.1968/10/4.png#nastaveni.
3. Mareš, J. (2010). O vstupování na tenký led. Pedagogika, 60, 99−103.
4. Průcha, J. (2011). Vstoupit, či nevstoupit na tenký let analýzy socialistické pedagogiky? Diskusní příspěvek k úvodníku J. Mareše. Pedagogika, 61, 187−190.
5. Kotásek, J. (2005). Snahy o vytvoření vědecké komunity v české a slovenské pedagogice v letech 1964−1970. In J. Prokop & M. Rybičková (Eds.), Proměny pedagogiky, Sborník z 13. konference ČPdS 2005 (s. 12−30). Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta.
O pedagogice a „pedagozích“ is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177