ORBIS SCHOLAE
Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
ORBIS SCHOLAE, Vol 7 No 1 (2013)
Orbis scholae je v databázi SCOPUS
Dominik Dvořák
Vzdělávací reforma v Ontariu: kritické shrnutí a inspirace pro vzdělávací politiku v ČR
Arnošt Veselý
Interkulturní komunikační kompetence: klasifikace modelů
Klára Kostková
Subjektivní hodnocení problémů s pohybem: Užití parametrického modelu metody ukotvujících vinět
Hana Voňková
Spokojenost klientů školy očima vedoucích a pedagogických pracovníků
Ilona Kočvarová
Názory učitelů základních škol na potřebu změn ve školním vzdělávání
Jana Straková, Vladimíra Spilková, Jaroslava Simonová, Hana Friedleandaerová, Tomáš Hanzák
Diagnostikování dětských pojetí společnosti studenty učitelství
Michaela Dvořáková
Modernizace vyučování matematice v letech 1965−1985
Marie Tichá
Poznámky o didaktice matematiky
František Kuřina
O pedagogice a „pedagozích“
Dominik Dvořák
Pedagogika a pedagogové
Zdeněk Holubář, František Jiránek, Jaromír Kopecký, Jiří Kotásek, Jiří Kryšárek, Eva Opavilová, Radim Palouš, Vlastimil Pařízek, Jan Patočka, František Singule, Jan Souček, Hana Sychrová, Eva Vyskočilová
Pojetí klíčových kompetencí z hlediska jejich charakteru a funkcí ve vzdělávání
Bohdana Cudziková
Manzon, M. Comparative Education: The Construction of a Field
Eliška Walterová
Marshall, B. Testing English. Formative and Summative Approaches to English Assessment
Veronika Laufková
230 x 157 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177