ORBIS SCHOLAE
ORBIS SCHOLAE

Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.

Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.

Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.

ORBIS SCHOLAE, Vol 6 No 1 (2012), 139–141

Maton, K.; Moore, R. (Eds.). Social Realism, Knowledge and the Sociology of Education: Coalitions of the Mind

Tomáš Kadlec

DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2018.62
zveřejněno: 06. 02. 2018

Abstract

MATON, K.; MOORE, R. (Eds.). Social Realism, Knowledge and the Sociology of Education: Coalitions of the Mind. London : Continuum, 2010.

Creative Commons License
Maton, K.; Moore, R. (Eds.). Social Realism, Knowledge and the Sociology of Education: Coalitions of the Mind is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177

Ke stažení