Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 5 No 2 (2011), 165–167
F. A. J. Korthagen et al. Linking Practice and Theory: The Pedagogy of Realistic Teacher Education
Jan Slavík, Petr Najvar
DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2018.106
zveřejněno: 21. 02. 2018
Abstract
FRED A. J. KORTHAGEN, JOS KESSELS, BOB KOSTER, BRAM LAGERWERF, & THEO WUBBELS: Linking Practice and Theory: The Pedagogy of Realistic Teacher Education. London: Lawrence Erlbaum associates, Publishers, 2001. 312 pp.
F. A. J. Korthagen et al. Linking Practice and Theory: The Pedagogy of Realistic Teacher Education is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177