ORBIS SCHOLAE
Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 12 No 2 (2018)
Editorial
Paulína Koršňáková, Jana Straková
Educational Effectiveness, Efficiency, and Equity in Spanish Regions: What does PISA 2015 Reveal?
Francisco López Rupérez, Isabel García García, Eva Expósito-Casas
The Relationship Between Students’ ICT Use and Their School Performance: Evidence from PISA 2015 in the Czech Republic
Libor Juhaňák, Jiří Zounek, Klára Záleská, Ondřej Bárta, Kristýna Vlčková
Comparing Results of TIMSS and the Hungarian National Assessment of Basic Competencies
Ildikó Balázsi, Ildikó Szepesi
Linking Mathematics TIMSS Achievement with National Examination Scores and School Marks: Unexpected Gender Differences in Slovenia
Barbara Japelj Pavešić, Gašper Cankar
Factors Explaining the Interest of Czech Students in Reading and Mathematics
Eva Potužníková
Demonstration of Simpson’s Paradox in PISA 2015 Data: Confusing Differences between Boys and Girls
Gašper Cankar
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177