ORBIS SCHOLAE
Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 12 No 3 (2018)
Editorial
Světlana Hanušová, Petr Urbánek, Andrea Rozkovcová
Učitelský sbor české základní školy
Petr Urbánek
Poradenstvo v podpore profesijného rozvoja pedagogických zborov škôl
Ivan Pavlov
Vztah ředitele a učitelského sboru ve vybraných evropských státech v kontextu autonomie škol
Zuzana Svobodová, Václav Trojan
Styly vedení školy a sociální klima učitelských sborů
Andrea Rozkovcová, Jitka Novotová
Profesní aktérství začínajících učitelů v základních školách
Michaela Píšová, Světlana Hanušová
Mobbing a jeho role ve vnímání klimatu školy učiteli
Tomáš Čech, Simona Dobešová Cakirpaloglu, Jana Kvintová
Výuka kvantitativní analýzy dat jako součást metodologie výzkumu v pedagogických studijních programech veřejných vysokých škol v ČR
Ilona Kočvarová, Petr Soukup
Hendl, J., Remr, J.: Metody výzkumu a evaluace
Dominik Dvořák
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177