Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 1 No 1 (2007), 144–145
Marsh, C. J. Key Concepts for Understanding Curriculum
Petr Najvar, Veronika Najvarová
DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2018.160
zveřejněno: 22. 02. 2018
Abstract
COLIN J. MARSH. Key Concepts for Understanding Curriculum. 3. vyd. London and New York : Routledge Falmer, 2006. 274 s.
Marsh, C. J. Key Concepts for Understanding Curriculum is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177