ORBIS SCHOLAE
ORBIS SCHOLAE

Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.

Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.

ORBIS SCHOLAE, Vol 9 No 3 (2015), 7–11

Editorial

Karel Starý, Veronika Laufková

DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2016.9
zveřejněno: 01. 02. 2018

reference (13)

1. Eco, U. (2009). Meze interpretace. Praha: Karolinum.

2. Fernándezová, E. M., & Cairnsová, H. S. (2014). Základy psycholingvistiky. Praha: Karolinum.

3. Gadamer, H. G. (1999). Člověk a řeč. Praha: Oikoymenh.

4. Hník, O. (2014). Didaktika literatury: výzvy oboru. Praha: Karolinum.

5. Kramplová, I., et al. (2012). Národní zpráva PIRLS 2011. Praha: ČŠI.

6. OECD. (2010). PISA 2009 Results: learning to learn − Student Engagement, Strategies and Practices (Volume III). Paris: OECD. CrossRef

7. Mareš, J. (2013). Pedagogická psychologie. Praha: Portál.

8. Nebeská, I. (1992). Úvod do psycholingvistiky. Praha: H&H.

9. Peregrin, J. (2003). Filosofie a jazyk. Eseje a úvahy. Praha: Triton.

10. Saussure, F. (1989). Kurs obecné lingvistiky. Praha: Odeon.

11. Schwarzová, M. (2009). Úvod do kognitivní lingvistiky. Praha: Dauphin.

12. Starý, K., & Laufková, V. (2015). Kde žáci v polovině základního vzdělávání selhávají při porozumění čtenému polemickému textu. Pedagogika, 65(4), 392−412.

13. Sternberg, R. J. (2002). Kognitivní psychologie. Praha: Portál. CrossRef

Creative Commons License
Editorial is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

230 x 157 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177

Ke stažení