Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 8 No 3 (2014), 181–183
Šmelová, E. et al. (eds.) Pre-school education in the context of curriculum. Children’s Readiness for Compulsory School Attendance in the Context of Selected EU Countries − Czech Republic, Slovakia, Slovenia, Poland
Zuzana Svobodová
DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2018.36
zveřejněno: 02. 02. 2018
Abstract
ŠMELOVÁ, E., PETROVÁ, A. & SOURALOVÁ, E. (EDS.) Pre-school education in the context of curriculum. Children’s Readiness for Compulsory School Attendance in the Context of Selected EU Countries − Czech Republic, Slovakia, Slovenia, Poland. Olomouc: Palacký University Olomouc, 2012, 244 s.
Šmelová, E. et al. (eds.) Pre-school education in the context of curriculum. Children’s Readiness for Compulsory School Attendance in the Context of Selected EU Countries − Czech Republic, Slovakia, Slovenia, Poland is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177