Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 7 No 1 (2013), 153–156
Marshall, B. Testing English. Formative and Summative Approaches to English Assessment
Veronika Laufková
DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2018.43
zveřejněno: 05. 02. 2018
Abstract
MARSHALL, B. Testing English. Formative and Summative Approaches to English Assessment. London: Continuum, 2011.
Marshall, B. Testing English. Formative and Summative Approaches to English Assessment is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177