ORBIS SCHOLAE
ORBIS SCHOLAE

Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.

Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.

Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.

ORBIS SCHOLAE, Vol 7 No 1 (2013), 145–148

Pojetí klíčových kompetencí z hlediska jejich charakteru a funkcí ve vzdělávání

[The Concept of Key Competences from the Perspective of Their Character and Functions in Education]

Bohdana Cudziková

DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2018.41
zveřejněno: 05. 02. 2018

reference (7)

1. EACEA, Evropská komise. (2002). Klíčové kompetence: Vznikající pojem ve všeobecném povinném vzdělávání. Dostupné z htpp://bookshop.europa.eu.

2. Nakonečný, M. (2009). Psychologie osobnosti (2.vyd.). Praha: Academia.

3. Nakonečný, M. (2009). Sociální psychologie (2.vyd.). Praha: Academia.

4. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. (2007). Praha: Výzkumný ústav pedagogický. Dostupné z http://www.vuppraha.cz/wp-content/uploads/2009/12/RVPZV_2007-07.pdf.

5. Straková, J. et al. (2009). Analýza naplnění cílů Národního programu rozvoje vzdělávání v České republice (Bílé knihy) v oblasti předškolního, základního a středního vzdělávání. Dostupné z http://www.msmt.cz/vzdelavani/strategicke-a-koncepcni-dokumenty-cerven-2009.

6. Strategie celoživotního učení ČR. (2007). Praha: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy.

7. Štech, S. (2006). Profesionalita učitele v (neo)liberální době. Dostupné z htpp://www.asud.cz/stech.htm.

Creative Commons License
Pojetí klíčových kompetencí z hlediska jejich charakteru a funkcí ve vzdělávání is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177

Ke stažení