ORBIS SCHOLAE
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
ORBIS SCHOLAE, Vol 4 No 1 (2010)
Editorial
Stanislav Michek, Milan Pol, Martin Chvál
Trendy v evaluaci práce vedoucích pracovníků škol
Milan Pol, Justina Erčulj
Proces a metody uznávání výsledků předchozího učení v ČR
Hana Čiháková
Hodnocení žáků základní školy
Ivana Shánilová
Formulace a realizace evaluační politiky: rozpory a problematické oblasti
Guri Skedsmo
Možné podoby autoevaluace ve školách
Jana Vašťatková, Michaela Prášilová
Postoje k autoevaluaci ředitelů základních a středních škol v ČR
Martin Chvál, Lucie Procházková, Karel Černý
K využití sémantického diferenciálu při autoevaluaci školy
Jana Vašťatková, Martin Chvál
„Autoevaluace školy a hodnocení žáků“ v osobních konzultacích k realizaci ŠVP ZV
Monika Kubů, Ladislava Šlajchová
Vývoj závěrečných zkoušek v učebních oborech, aneb situační zpráva a výhled do budoucna
Stanislav Michek
Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (LC 06046). z práva o řešení projektu v roce 2009
Eliška Walterová
230 x 157 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177