ORBIS SCHOLAE
ORBIS SCHOLAE

Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.

Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.

Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.

ORBIS SCHOLAE, Vol 2 No 2 (2008), 114–117

J. MacBeath, J. Gray, J. Cullen, D. Frost, S. Steward, S. Swaffi eld: Schools on the edge. Responding to Challenging Circumstances

David Greger

DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2018.240
zveřejněno: 23. 02. 2018

Abstract

MACBEATH, J.; GRAY, J.; CULLEN, J.; FROST, D.; STEWARD, S.; SWAFFIELD, S. Schools on the Edge: Responding to Challenging Circumstances. Paul Chapman Publishing, 2007, 156 pages.

Creative Commons License
J. MacBeath, J. Gray, J. Cullen, D. Frost, S. Steward, S. Swaffi eld: Schools on the edge. Responding to Challenging Circumstances is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177

Ke stažení