ORBIS SCHOLAE
Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 18 No 3 (2024)
Critical Challenges for Curriculum Futures: Democracy and Education
Thomas Delahunty, Majella Dempsey
Citizenship Education Curriculum Making for Troubled Times
Thomas Delahunty, Majella Dempsey, Daniel Alvunger, Disa Bergnehr, Saba Hussain, Karl Kitching, Stavroula Kontovourki, Nienke Nieveen, Stavroula Philippou, Esther Ventura-Medina, Dominik Dvořák
Gender in the Curriculum: Analysis of National Curricular Documents of Czechia, Estonia, Ireland, and Sweden
Anna Donovalová
Speech at conference Next Steps for Curriculum Reform and Implementation in Wales, 26 April 2024
Lucy Crehan
European Educational Research Association Season School on Curriculum and Annual Conferences in 2024
Dominik Dvořák, Kamil Cinkraut, Anna Donovalová, Revaz Tabatadze
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177