Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 18 No 1 (2024), 69–71
Zpráva z Mezinárodní konference Psychometrické společnosti (IMPS 2024), Praha, 15.–19. července 2024
[Report on the International Meeting of Psychometric Society (IMPS 2024). Prague, July 15–19, 2024]
Patrícia Martinková, Jan Netík
DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2024.16
zveřejněno: 18. 10. 2024
Abstract
Conference Report
reference (2)
1. Kaplan, D., & Huang, M. (2021). Bayesian probabilistic forecasting with large-scale educational trend data: A case study using NAEP. Large-Scale Assessments in Education 9(1), 15. CrossRef
2. Martinková, P., & Hladká, A. (2023). Computational aspects of psychometric methods: With R. Chapman and Hall/CRC. CrossRef
Zpráva z Mezinárodní konference Psychometrické společnosti (IMPS 2024), Praha, 15.–19. července 2024 is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177