ORBIS SCHOLAE
Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 10 No 1 (2016)
								Editorial
								
Dominik Dvořák
							
								Informální mezigenerační učení v učitelských sborech: rozdíly v zapojení generací do učebních interakcí
								
Petr Novotný, Karla Brücknerová
							
								Klíčová témata a metody ve výzkumu soukromého doučování
								
Vít Šťastný
							
								Meziškolní mobilita: přehledová studie výzkumných témat
								
Jan Vyhnálek
							
								Možnosti praktické práce s daty z mezinárodních vzdělávacích studií: problémy a jejich praktická řešení
								
Petr Soukup
							
								Výukové případové studie a jejich využití
								
Jiří Mareš
							
								„Neprohraj už na startovní čáře“ Aktuální pohledy na vzdělávání v Hongkongu
								
Vít Šťastný
							
								Spilková, V., Tomková, A., Mazáčová, N., Kargerová, J., et al. Klinická škola a její role ve vzdělávání učitelů
								
Eliška Walterová
							
								Kucharská, A., et al. Porozumění čtenému I. a III.
								
Markéta Švamberk Šauerová
							
		157 x 230 mm
		vychází: 3 x ročně
		cena tištěného čísla: 150 Kč
		ISSN: 1802-4637
		E-ISSN: 2336-3177
	
