ORBIS SCHOLAE
ORBIS SCHOLAE

Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.

Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.

Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.

ORBIS SCHOLAE, Vol 1 No 3 (2007), 119–120

J. Vašutová: Být učitelem. Co by měl učitel vědět o své profesi (2. přepracované vydání)

Petr Urbánek

DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2018.197
zveřejněno: 23. 02. 2018

Abstract

VAŠUTOVÁ, J. Být učitelem. Co by měl učitel vědět o své profesi (2. přepracované vydání). Praha : UK PedF 2007, 68 s. ISBN 978-80-7290-325-2.

Creative Commons License
J. Vašutová: Být učitelem. Co by měl učitel vědět o své profesi (2. přepracované vydání) is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177

Ke stažení