ORBIS SCHOLAE
ORBIS SCHOLAE

Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.

Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.

Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.

ORBIS SCHOLAE, Vol 7 No 2 (2013), 95–98

Education in Wales, as Seen by Study Visit Programme Participants

Dominik Dvořák, Ann Ryan

DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2018.46
zveřejněno: 05. 02. 2018

reference (2)

1. Cedefop (2011). Evaluation for improving student outcomes: Messages for quality assurance policies. Luxembourg: Publications Office of the European Union.

2. Lyle, S. (2013). Embracing the UNCRC in Wales (UK): Policy, pedagogy and prejudices. Paper presented at WCCES conference in Buenos Aires, June 24−29.

Creative Commons License
Education in Wales, as Seen by Study Visit Programme Participants is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177

Ke stažení