ORBIS SCHOLAE
Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 6 No 3 (2012)
Rozrůzněnost diskurzu o kvalitě vzdělávání
Tomáš Janík, Martin Chvál
Efektivní učitelé a jejich vášnivé zaujetí kvalitou
Christopher Day
Komponenty a charakteristiky zakládající kvalitu výuky: přehled výzkumných zjištění
Tomáš Janík, Veronika Lokajíčková, Tomáš Janko
Vývoj nástroje pro posuzování vybraných komponent a charakteristik kvality výuky: aplikace v oblasti cizího jazyka
Pavel Zlatníček, Karolína Pešková
Hodnocení kvality expresivních tvořivých úloh ve výuce (na příkladu výtvarné výchovy)
Jan Slavík, Jindřich Lukavský
Celostátní testování žáků v českých denících v letech 1990−2011
Arnošt Veselý, Veronika Pavlovská, Martin Voráč
Evaluace orientovaná na uživatele: zkušenost s pobytovým programem Člověk a prostředí
Jan Činčera
Zpráva z konference doktorandů PedF UK
Josef Levý
XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu
Věra Ježková
Šeďová, K., Švaříček, R.,
Dominik Dvořák
Hudecová , D. et al. Nebojme se výuky moderních dějin
Marek Těšík
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177