ORBIS SCHOLAE
Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 18 No 1 (2024)
Koncept spirituality v pedagogice: Přehledová studie
Jan Klokočka
Self-efficacy učitelů 1. stupně základní školy: zdroje jeho zlepšení
Peter Gavora, Viktor Pacholík, Hana Navrátilová, Barbora Petrů Puhrová
Portfolio jako součást státní závěrečné zkoušky v programu Učitelství pro mateřské školy
Zora Syslová, Veronika Rodová
Zpráva z Mezinárodní konference Psychometrické společnosti (IMPS 2024), Praha, 15.–19. července 2024
Patrícia Martinková, Jan Netík
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177