ORBIS SCHOLAE
Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 15 No 2 (2021)
Editorial
Dominik Dvořák
Mezi jazykovou politikou a žitou zkušeností aneb Mnohojazyčnost, která (ne)existuje
Miroslav Janík, Věra Janíková
Modifikace kurikula jako „příležitost“ k elitářství nadaných žáků
Eva Klimecká
Míra meziškolní mobility žáků základních škol v Česku
Dominik Dvořák, Petr Meyer, Silvie R. Kučerová
Fenomén učitelské profese v mateřské škole ve vizuálních reprezentacích (studujících) učitelek
Jana Majerčíková, Ivo Jirásek
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177