Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 14 No 1 (2020), 121–124
Vorlíček, R.: Jak se daří inkluzi u nás a na Slovensku: Pohled do konkrétních základních škol
[Vorlíček, R.: How Inclusion Is Doing in Our Country and in Slovakia]
Dominik Dvořák
DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2020.14
zveřejněno: 19. 11. 2020
Abstract
Book review: VORLÍČEK, R. Jak se daří inkluzi u nás a na Slovensku: Pohled do konkrétních základních škol. Červený Kostelec: Pavel Mervart, 2019, 322 s.
reference (3)
1. Brügelmann, H. (2019). 10 Jahre Inklusion. Geschichte einer gescheiterten Reform? Gemeinsam lernen, 5(2), 20-24.
2. Messing, V. (2017). Differentiation in the making: Consequences of school segregation of Roma in the Czech Republic, Hungary, and Slovakia. European Education, 49(1), 89-103. CrossRef
3. Obrovská, J. & Sidiropulu Janků, K. (2019). Post-socialist Czech education research on socially disadvantaged / Roma children and families: Literature review. Orbis scholae, 13(3), 85-116. CrossRef
Vorlíček, R.: Jak se daří inkluzi u nás a na Slovensku: Pohled do konkrétních základních škol is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177