ORBIS SCHOLAE
ORBIS SCHOLAE

Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.

Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.

Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.

ORBIS SCHOLAE, Vol 14 No 1 (2020), 121–124

Vorlíček, R.: Jak se daří inkluzi u nás a na Slovensku: Pohled do konkrétních základních škol

[Vorlíček, R.: How Inclusion Is Doing in Our Country and in Slovakia]

Dominik Dvořák

DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2020.14
zveřejněno: 19. 11. 2020

Abstract

Book review: VORLÍČEK, R. Jak se daří inkluzi u nás a na Slovensku: Pohled do konkrétních základních škol. Červený Kostelec: Pavel Mervart, 2019, 322 s.

reference (3)

1. Brügelmann, H. (2019). 10 Jahre Inklusion. Geschichte einer gescheiterten Reform? Gemeinsam lernen, 5(2), 20-24.

2. Messing, V. (2017). Differentiation in the making: Consequences of school segregation of Roma in the Czech Republic, Hungary, and Slovakia. European Education, 49(1), 89-103. CrossRef

3. Obrovská, J. & Sidiropulu Janků, K. (2019). Post-socialist Czech education research on socially disadvantaged / Roma children and families: Literature review. Orbis scholae, 13(3), 85-116. CrossRef

Creative Commons License
Vorlíček, R.: Jak se daří inkluzi u nás a na Slovensku: Pohled do konkrétních základních škol is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

230 x 157 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177

Ke stažení