ORBIS SCHOLAE
Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 14 No 1 (2020)
								Editorial
								
Dominik Dvořák
							
								Inštrumentálny realizmus ako možné východisko teoretickej reflexie vyučovania matematiky
								
Ladislav Kvasz
							
								Pohyby očí, selektívna pozornosť a profesijné videnie učiteľov a učiteliek
								
Silvia Harvanová, Lenka Sokolová, Miroslava Lemešová, Zlatica Jursová Zacharová, Patrik Hlaváč, Katarína Minarovičová
							
								Interakce při řešení problémově orientovaných úloh ve výuce přírodovědy
								
Tereza Češková
							
								„Už mě to tam nebavilo“ – absentérství žáků středních odborných škol v kontextu odpoutávání se od školy
								
Klára Šlapalová, Petr Hlaďo
							
								Strategie zvládání stresu vyučujícími v základních školách
								
Irena Smetáčková, Veronika Pavlas Martanová
							
								Vorlíček, R.: Jak se daří inkluzi u nás a na Slovensku: Pohled do konkrétních základních škol
								
Dominik Dvořák
							
		157 x 230 mm
		vychází: 3 x ročně
		cena tištěného čísla: 150 Kč
		ISSN: 1802-4637
		E-ISSN: 2336-3177
	
