ORBIS SCHOLAE
Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 13 No 3 (2019)
								Editorial
								
Jana Obrovská, Kateřina Sidiropulu Janků, Karel Pančocha
							
								Institutions and Disadvantaged: Intervention or Oppression? Theatre of the Oppressed at the Universities
								
Dana Moree, Selma Benyovszky
							
								Roma Children Going to Primary School: The Contribution of Interagency Working to Support Inclusive Education
								
Joana Vale Guerra, Catarina Leitão
							
								Communication as a Means of Development in a School with a High Percentage of Foreign Pupils
								
Denisa Denglerová, Martina Kurowski, Radim Šíp
							
								The Utrecht Virtual Learning Environment Project: Improving Educational Partnerships in Multicultural Preschools
								
Ryanne Francot, Martine Broekhuizen, Paul Leseman
							
								Post-Socialist Czech Education Research on Socially Disadvantaged/Roma Children and Families: Literature Review
								
Jana Obrovská, Kateřina Sidiropulu Janků
							
								EARLI SIG 5 Conference 2018: Future Challenges for Early Childhood Education and Care
								
Yvonne Anders, Julia Johanna  Rose, Elisa Oppermann, Franziska Cohen
							
		157 x 230 mm
		vychází: 3 x ročně
		cena tištěného čísla: 150 Kč
		ISSN: 1802-4637
		E-ISSN: 2336-3177
	
