ORBIS SCHOLAE
Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 13 No 2 (2019)
Editorial
Dominik Dvořák
Výzkum interakce mezi spolužáky: přehled konverzačněanalytických studií
František Tůma, Linda Nepivodová, Nicola Fořtová
Vypracovanie domácich úloh v poškolských zariadeniach v premenách času
Zuzana Bánovčanová, Michaela Bieliková
Zkrácená škála kognitivního uzavření: struktura české verze u vzorku studentů učitelství a učitelů
Kateřina Vlčková, Stanislav Ježek, Tomáš Kohoutek, Jan Mareš
Mluvit, či nemluvit? Participace na výukové komunikaci očima vokálních a tichých žáků a jejich učitelek
Klára Šeďová
Komparace formálního ukotvení terénní výuky ve školních vzdělávacích programech a její pojetí v modelových základních školách
Hana Svobodová, Radek Durna, Darina Mísařová, Eduard Hofmann
4. evropská konference kurikulárních studií
Michaela Dvořáková, Daniel Pražák, Jakub Holec, Dominik Dvořák
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177