ORBIS SCHOLAE
Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 10 No 3 (2016)
Editorial
David Greger
Recent Developments in School Tracking Practices in Germany: An Overview and Outlook on Future Trends
Michael Becker, Marko Neumann, Hanna Dumont
Curricular Differentiation and Stratification in Australia
Laura B. Perry, Stephen Lamb
Trends in Educational Fluidity after the Fall of Socialism in the Czech Republic
Tomáš Katrňák, Natálie Simonová
Head Teacher’s Social Support, Personality Variables and Subjective Well-Being of Slovak Primary Teachers
Anna Janovská, Olga Orosová, Jozef Janovský
About Testing, Tracking, and School Choice with Professor Adam Gamoran
David Greger, Jaroslava Simonová
Report on the XVI World Congress of Comparative Education Societies (WCCES 2016)
Eliška Walterová
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177