Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, Vol 10 No 1 (2016), 156–159
Kucharská, A., et al. Porozumění čtenému I. a III.
Markéta Švamberk Šauerová
DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2018.10
zveřejněno: 24. 10. 2016
Abstract
Book review: Kucharská, A., Seidlová Málková, G., Sotáková, H., Špačková, K., Preslerová, P., & Richterová, E. Porozumění čtenému I. Typický vývoj porozumění čtenému − východiska, témata, zdroje − kritická analýza a návrh výzkumu. Praha: UK v Praze, 2014, 194 s. Kucharská, A., et al. Porozumění čtenému III. Typický vývoj porozumění čtenému − metodologie, výsledky a interpretace výzkumu. Praha: UK v Praze, 2015, 234 s.
Kucharská, A., et al. Porozumění čtenému I. a III. is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177