ORBIS SCHOLAE
ORBIS SCHOLAE

Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.

Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.

Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.

ORBIS SCHOLAE, Vol 10 No 1 (2016), 156–159

Kucharská, A., et al. Porozumění čtenému I. a III.

Markéta Švamberk Šauerová

DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2018.10
zveřejněno: 24. 10. 2016

Abstract

Book review: Kucharská, A., Seidlová Málková, G., Sotáková, H., Špačková, K., Preslerová, P., & Richterová, E. Porozumění čtenému I. Typický vývoj porozumění čtenému − východiska, témata, zdroje − kritická analýza a návrh výzkumu. Praha: UK v Praze, 2014, 194 s. Kucharská, A., et al. Porozumění čtenému III. Typický vývoj porozumění čtenému − metodologie, výsledky a interpretace výzkumu. Praha: UK v Praze, 2015, 234 s.

Creative Commons License
Kucharská, A., et al. Porozumění čtenému I. a III. is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177

Ke stažení