ORBIS SCHOLAE
ORBIS SCHOLAE

Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.

Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.

Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.

ORBIS SCHOLAE, Vol 1 No 2 (2007), 159–162

M. Bray, Adamson, B., Mason, M. (Eds.): Comparative Education Research. Approaches and Methods

Eliška Walterová

DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2018.173
zveřejněno: 22. 02. 2018

Abstract

BRAY, M.; ADAMSON, B.; MASON, M. EDS. Comparative Education Research. Approaches and Methods. CERS Studies in Comparative Education 19. Hong Kong: Springer, 2007, 444 pages. ISBN 962-8093-53-3.

Creative Commons License
M. Bray, Adamson, B., Mason, M. (Eds.): Comparative Education Research. Approaches and Methods is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177

Ke stažení